Data publikacji: 2020-10-06Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Marka KIKO Milano chce podbić polski rynekKategoria: BIZNES, HandelKIKO Milano, włoska marka profesjonalnych kosmetyków, która oferuje nowoczesne linie makijażu
Data publikacji: 2016-11-29Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Intermarche z Galerią Zaspa kolejne 10 latKategoria: BIZNES, HandelSieć spożywcza Intermarché przedłużyła na kolejny okres umowę najmu dla swojego sklepu w n
Data publikacji: 2016-01-19Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Zmiany na Komputronik.pl – nowe kategorie produktoweKategoria: BIZNES, HandelKomputronik, ogólnopolska sieć sprzedaży, konsekwentnie realizuje strategię poszer
Data publikacji: 2019-08-06Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Słodycze marki Wawel wchodzą do kin Cinema City w całej Europie ŚrodkowejKategoria: BIZNES, HandelFirma Wawel i sieć kin Cinema City zawarły międzynarodową u
Data publikacji: 2017-04-12Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Jak sprawić, żeby Twoja firma nie wypadła z obieguKategoria: BIZNES, HandelJak zdobyć lojalność klientów, dzięki czemu zadbasz o lepsze jutro swojej firmy?
Data publikacji: 2020-06-30Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Polski producent mebli odpowiedzialny za aranżacje najdroższych butików!Kategoria: BIZNES, HandelSwoją działalność rozpoczęli kilkanaście lat temu. RC Desig
Data publikacji: 2020-12-07Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Żabka największą siecią handlową z opcją click&collectKategoria: BIZNES, HandelOd teraz każdy, siedząc w domu, będzie mógł zrobić zakupy w sklepie �
Data publikacji: 2017-06-14Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Cukier Królewski Przebojem FMCG 2017!Kategoria: BIZNES, HandelDrobny Cukier Królewski zwyciężył w X. edycji plebiscytu Przeboje FMCG 2017 w kategorii „Dodatki
Data publikacji: 2016-10-21Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: TIM.pl nominowany do jednej z najważniejszych nagród polskiej branży e-commerceKategoria: BIZNES, HandelE-sklep TIM SA zdobył nominację w kategorii „Innowacja
Data publikacji: 2020-11-17Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Czy w dyskontach klienci nie kradną?Kategoria: BIZNES, HandelW sklepach dyskontowych praktycznie nie ma zabezpieczeń. Czyżby konsumenci przekraczający ich próg