Data publikacji: 2020-10-16Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Glovo Access, czyli usługi delivery zaangażowane społecznieKategoria: BIZNES, HandelGlovo uruchamia nową społeczną platformę. Glovo Access to otwarcie funkcjo
Data publikacji: 2020-07-15Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Szopi i Supermercato24 z nową nazwą EverliKategoria: BIZNES, HandelSzopi i Supermercato24 zmieniają nazwę na EverliSzopi.pl, firma zajmująca się realizacją
Data publikacji: 2020-09-16Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Żabka opublikowała swój pierwszy raport ESGKategoria: BIZNES, HandelIdea stawiająca człowieka i jego potrzeby w centrum uwagi od ponad 20 lat przyświeca budowa
Data publikacji: 2021-02-11Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: 40 lat na rynku. SM Mlekpol idzie na rekordKategoria: Handel, BIZNESSpółdzielnia Mleczarska Mlekpol – lider rodzimego rynku nabiału w Polsce podsumował miniony
Data publikacji: 2020-04-07Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: #Wybieram590 – razem dla Polski!Kategoria: BIZNES, Handel#Wybieram590 to niezależna, ogólnopolska inicjatywa mająca na celu promowanie zachowań konsumenckich.
Data publikacji: 2019-04-15Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Współpraca z Turcją szansą dla polskich producentów ubrań dla dzieciKategoria: BIZNES, HandelProducenci ubrań dla dzieci muszą stawiać czoła wielu wyzwanio
Data publikacji: 2019-03-18Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Świętuj Międzynarodowy Dzień Szczęścia z produktami Perfetti Van MelleKategoria: BIZNES, HandelJuż 20 marca obchodzimy Międzynarodowy Dzień Szczęścia. To
Data publikacji: 2016-08-17Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Azjatycka etykieta biznesowa. Jak przeprowadzić udane negocjacje z Chinami?Kategoria: BIZNES, HandelCoraz więcej polskich firm decyduje się na podjęcie współpr
Data publikacji: 2015-06-11Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Nowa odsłona salonu NEONET w RydułtowachKategoria: BIZNES, HandelJuż 11 czerwca NEONET, jedna z największych sieci sprzedaży RTV, AGD i IT zaprezentuje nową od
Data publikacji: 2019-10-02Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Różnice pokoleniowe wśród klientów – jak duże znaczenie mają dla sklepów?Kategoria: BIZNES, HandelPoszczególne grupy wiekowe różnią się preferencjami