Data publikacji: 2019-10-09Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Czekolady Premium marki Wawel z certyfikatem UTZKategoria: BIZNES, HandelCzekolady Premium marki Wawel z certyfikatem UTZMarka Wawel pozyskała certyfikat UTZ dla
Data publikacji: 2019-04-09Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Inicjatywy TIM-u po raz pierwszy w raporcie Forum Odpowiedzialnego BiznesuKategoria: BIZNES, HandelTrzy działania realizowane przez TIM zostały zakwalifikowane do
Data publikacji: 2018-08-31Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Jeszcze większy 4F w Magnolia ParkKategoria: BIZNES, HandelW Magnolia Park otwarto salon 4F w nowej odsłonie. Sklep jest dwa razy większy niż dotychczas. Od tera
Data publikacji: 2016-04-24Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Dwa nowe otwarcia w sieci sklepów NEONETKategoria: BIZNES, HandelW ostatnim tygodniu kwietnia ogólnopolska sieć sklepów NEONET powiększy się o kolejne salony s
Data publikacji: 2015-03-06Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Broil King Imperial XL 90 w nowej odsłonieKategoria: BIZNES, HandelŚwietna konstrukcja, mocne palniki, bogate wyposażenie i mnóstwo powierzchni do grillowania to
Data publikacji: 2016-06-30Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Komputronik ponownie Liderem JakościKategoria: BIZNES, HandelKomputronik już trzeci raz z rzędu otrzymał w ogólnopolskim badaniu KONSUMENCKI LIDER JAKOŚCI 2016
Data publikacji: 2020-12-01Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Black Friday 2020: użytkownicy poszli na rekordKategoria: BIZNES, HandelChoć ten rok obfitował w zmiany, niezmiennym pozostało jedno – peaki zakupowe, na k
Data publikacji: 2017-06-13Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Blue City, czyli najbardziej rodzinne centrum handlowe w WarszawieKategoria: BIZNES, HandelCentrum Handlowe Blue City to miejsce o wyjątkowym charakterze. Wśród w
Data publikacji: 2015-05-15Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Model grupy zakupowej alternatywą dla franczyzyKategoria: BIZNES, HandelCoraz więcej firm stawia na taki model współpracy, który pozwala, w porównaniu do franc
Data publikacji: 2018-09-27Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: ARC Rynek i Opinia: Które formy promocji zyskują a które tracą?Kategoria: BIZNES, HandelNajpopularniejszą formą promocji jest obniżka ceny produkty czy usług