Data publikacji: 2018-11-08Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Black Friday – czyli jak przygotować swój e-sklep na globalne szaleństwo zakupówKategoria: BIZNES, HandelListopad i grudzień to najbardziej intensywny okr
Data publikacji: 2014-11-18Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: SaveCart – polski start-up ratuje internetowe koszykiKategoria: BIZNES, HandelJak pokazują badania, 7 na 10 osób kupujących online porzuca koszyk z wybranymi pr
Data publikacji: 2020-02-10Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Do zakochania 7 minut. Walentynkowy speed dating i zakupy z sercem w AvenidzieKategoria: BIZNES, HandelCo można zrobić w 7 minut? Zjeść średniej wielkości pyr�
Data publikacji: 2016-11-02Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Hotel na 5 gwiazdek. Linia produktów higienicznychKategoria: BIZNES, HandelHotel powinien spełniać najwyższe standardy higieny. Aby spełnić wymagania gości i
Data publikacji: 2020-11-03Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Angry Birds w Intermarché – nowa akcja lojalnościowa sieciKategoria: BIZNES, Handel„Odlotowa drużyna” z maskotkami Angry Birds to nowa akcja promocyjna siec
Data publikacji: 2014-11-27Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Większe czcionki na etykietach w ramach nowej ustawyKategoria: BIZNES, HandelKoniec z drobnym druczkiem, niemożliwym do przeczytania na etykietach produktów spoż
Data publikacji: 2020-07-15Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Szopi i Supermercato24 z nową nazwą EverliKategoria: BIZNES, HandelSzopi i Supermercato24 zmieniają nazwę na EverliSzopi.pl, firma zajmująca się realizacją
Data publikacji: 2014-05-28Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Vegeta na topieKategoria: BIZNES, HandelZa nami wyniki plebiscytu Hit Handlu 2013. W tegorocznej edycji konkursu 73 produkty zyskały miano Hit Handlu – Wybór
Data publikacji: 2016-03-16Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Nowość od Crispy Natural – suszone chipsy z topinamburu z solą morskąKategoria: BIZNES, HandelCrispy Natural – marka naturalnych przekąsek z owoców i warzy
Data publikacji: 2020-03-20Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Główne obawy Polaków: dalszy wzrost cen żywności i możliwość zachorowania kogośKategoria: BIZNES, HandelAż 84 proc. Polaków twierdzi, że odczuwa skutki p