Data publikacji: 2015-06-23Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Sieć KiK otworzyła trzy nowe sklepyKategoria: BIZNES, HandelSieć KiK otworzyła trzy nowe sklepyDziałania podejmowane przez sieć odzieżową KiK w ramach eksp
Data publikacji: 2014-02-10Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: GTF zaprasza do franczyzyKategoria: BIZNES, HandelGórnośląskie Towarzystwo Finansowe GTF Sp. z o.o. to kolejna firma z rynku finansowego, która oferuje współpr
Data publikacji: 2020-01-07Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Nowoczesne rozwiązania sprzedażowe wspierają polski handelKategoria: BIZNES, HandelRynek detaliczny zmienia się, a małe sklepy muszą odpowiadać na rosnące oc
Data publikacji: 2019-03-26Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Jedyny w Krakowie butik Nespresso w Galerii KrakowskiejKategoria: BIZNES, HandelKameralna, przytulna przestrzeń utrzymana w subtelnej kolorystyce – tak wygląda n
Data publikacji: 2017-11-22Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Black Weekend w Tarasach Zamkowych, czyli aż 3 dni wyjątkowych promocji!Kategoria: BIZNES, HandelWielkimi krokami zbliża się Black Friday – największe na świ
Data publikacji: 2020-10-01Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Niech każdy dzień będzie świętem zwierząt!Kategoria: BIZNES, HandelZwierzęta domowe, z którymi dzielimy nasze życie, odwdzięczają się nam bezgraniczną m
Data publikacji: 2015-06-09Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: TakeTask – pierwsza polska usługa crowdsourcingowa do badań rynkuKategoria: BIZNES, HandelTakeTask to pierwsza polska usługa, która wykorzystuje crowdosurc
Data publikacji: 2019-11-26Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Black Friday – okazja na dobry zarobek, ale i ryzyko dużych stratKategoria: BIZNES, HandelMiłośnicy zakupów na całym świecie szykują się na zakupowe �
Data publikacji: 2019-07-30Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Trzecia edycja rankingu „Równi w Biznesie” z nowymi produktamiKategoria: BIZNES, HandelPonad 160 największych producentów aż 29 kategorii artykułów żywno�
Data publikacji: 2014-04-22Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Przyciągnąć konsumenta w trzy sekundyKategoria: BIZNES, HandelTrzy sekundy – tylko tyle czasu mają producenci słodyczy i wyrobów cukierniczych na przekonanie