Data publikacji: 2016-03-22Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: NEONET zbadał preferencje klientówKategoria: BIZNES, HandelObsługa, lokalizacja i ceny – to elementy, na które najczęściej zwracają uwagę klienci sklepów
Data publikacji: 2016-10-17Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Spółka USBOX wspiera polskich przedsiębiorców w imporcie i eksporcieKategoria: BIZNES, HandelWiele firm rozważa rozwinięcie swojej działalności poprzez impor
Data publikacji: 2016-03-02Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Każdy szczegół ma znaczenie – dopracuj stronę swojego e-sklepuKategoria: BIZNES, HandelWalka o jak najlepszą konwersję to podstawa pracy e-sklepu. Nawet
Data publikacji: 2019-10-25Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Avenida Poznań z salonem FemestageKategoria: BIZNES, HandelJakość i elegancja w codziennym wydaniu – to dewiza polskiej marki Femestage, która jest już dostę
Data publikacji: 2018-12-13Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Odkryj magię oczekiwania na Święta z sezonowymi nowościami od marki Milka!Kategoria: BIZNES, HandelMilka Snow Balls Oreo to połączenie delikatnej czekolady Mil
Data publikacji: 2015-11-20Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: E-sklepy: 117 milionów długów i 2/3 niezadowolonych klientówKategoria: BIZNES, HandelSpośród firm, które zajmują się sprzedażą online ponad 2,5 tysiąca t
Data publikacji: 2016-06-27Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: „Lodziarze” rosną w siłęKategoria: BIZNES, HandelOtwarta przed kilkoma dniami Wytwórnia Lodów Prawdziwych „u Lodziarzy” w Żarach to już 10. tego typu
Data publikacji: 2020-05-21Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Jak koronawirus zmienił logistykę?Kategoria: BIZNES, HandelDopasowanie usług do nowych zachowań konsumentów, analiza bieżących potrzeb producentów świeżej
Data publikacji: 2020-01-07Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Nowoczesne rozwiązania sprzedażowe wspierają polski handelKategoria: BIZNES, HandelRynek detaliczny zmienia się, a małe sklepy muszą odpowiadać na rosnące oc
Data publikacji: 2016-11-23Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Gorączkę świątecznych zakupów podgrzeją SMS-yKategoria: BIZNES, HandelJuż za chwilę wpadniemy w szał świątecznych zakupów. Dla wielu sklepów to prawdziw