Data publikacji: 2020-12-15Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Drogi alkohol na prezent? Szkoda, że to coraz częściej podróbkaKategoria: BIZNES, HandelButelka dobrego wina czy kilkunastoletnia whisky to chętnie wybierane pr
Data publikacji: 2020-12-17Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Zakupowe szaleństwo w Galerii Garfitt, czyli ostatnia niedziela handlowaKategoria: BIZNES, HandelZakupowe szaleństwo w Galerii Garfitt, czyli ostatnia niedziela ha
Data publikacji: 2015-11-03Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: IMM: Wakacje, szkoła i polityka, na co postawiły sieci handlowe w III kwartale?Kategoria: BIZNES, HandelO czym w letnie miesiące dyskutowali internauci, co kupowa
Data publikacji: 2016-07-11Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Lekko gazowana Krynka – orzeźwienie w nowym wymiarzeKategoria: BIZNES, HandelWraz z początkiem wakacji w ofercie Krynki, podlaskiego producenta wód i nap
Data publikacji: 2021-02-25Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Wartość „storydoing” a benefity pracowniczeKategoria: Handel, BIZNESMiniony rok stanowił dla marek przesłankę do zmiany ich pozycjonowania czy przyjętego m
Data publikacji: 2020-10-16Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: NOWY REFILL YOPE WE WROCŁAWIUKategoria: BIZNES, HandelPORA NA WROCŁAW! Nowy refill YOPE stanął właśnie w Galerii Magnolia we Wrocławiu! 200 szklanych butelek
Data publikacji: 2014-09-04Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Sieci handlowe zmieniają strategię i coraz ostrzej walczą o konsumentów!Kategoria: BIZNES, HandelSieci handlowe zmieniają strategię marketingową, oferując ko
Data publikacji: 2020-07-24Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Grycan przełamuje lody. Uruchamia sklep internetowy ze Sky-Shop.plKategoria: BIZNES, HandelGrycan zrobił to, o czym nawet nie śniliśmy przed epidemią! Lody, cia
Data publikacji: 2020-01-24Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Magnolia Park poszerza ofertę dla dzieciKategoria: BIZNES, HandelOkaidi, francuska marka oferująca ubrania oraz akcesoria dla noworodków, niemowląt i dzieci wła
Data publikacji: 2019-10-04Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Czy wiemy, czego chcemy? O UX w wyszukiwarkach w e-sklepachKategoria: BIZNES, HandelWizyta użytkownika korzystającego z wyszukiwarki to 2-3 razy wyższa szansa kon