Data publikacji: 2018-04-24Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: ID Logistics rozpoczyna obsługę sklepu internetowego E. Leclerc we FrancjiKategoria: BIZNES, HandelID Logistics, wiodący dostawca usług logistycznych specjalizuj
Data publikacji: 2021-02-23Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: YOPE na AMAZON NiemcyKategoria: Handel, BIZNESSKLEP YOPE NA AMAZON NIEMCYStyczniowy debiut YOPE na brytyjskim AMAZON stał się początkiem rozwoju marki na świat
Data publikacji: 2020-03-03Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Beauty e-sklep Notino z przychodem 384 milionów euroKategoria: BIZNES, HandelW ubiegłym roku firma Notino sprzedała 35 milionów produktów kosmetycznych. Przycho
Data publikacji: 2017-08-08Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: „Złoty Punkt” w Silesia City CenterKategoria: BIZNES, HandelGrono najemców Silesia City Center powiększyło się o kolejny brand – włoską markę Golde
Data publikacji: 2020-07-13Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Logistyka zawsze w drodze do solidarnego biznesuKategoria: BIZNES, HandelPandemia koronawirusa pokazała konsumentom, jak ważne są działania branży logistycznej
Data publikacji: 2019-12-05Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: 500 minus, czyli ile wydaje statystyczny Polak na prezenty świąteczne?Kategoria: BIZNES, HandelPonad połowa Polaków, którzy kupują prezenty świąteczne przez
Data publikacji: 2017-11-22Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Czarny piątek w x-kom&al.toKategoria: BIZNES, Handel„Czarny Piątek” – to dzień największych wyprzedaży w roku. Blisko 60 000 produktów w niższych c
Data publikacji: 2020-12-15Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Przygotuj się na święta z MLEKOVITĄKategoria: BIZNES, HandelJednym z najczęściej przygotowywanych na święta ciast jest sernik, w rozmaitych wariantach. Bez w
Data publikacji: 2020-08-28Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: ID Logistics rozpoczyna współpracę z siecią handlową E. LeclercKategoria: BIZNES, HandelID Logistics wygrywa przetarg na obsługę sieci handlowej E. Leclerc. O
Data publikacji: 2014-04-22Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Przyciągnąć konsumenta w trzy sekundyKategoria: BIZNES, HandelTrzy sekundy – tylko tyle czasu mają producenci słodyczy i wyrobów cukierniczych na przekonanie