Data publikacji: 2018-07-31Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Etyka szansą na zachowanie różnorodnościKategoria: BIZNES, HandelEtyka szansą na zachowanie różnorodności handluEtyczność to nic innego, jak postępowani
Data publikacji: 2020-02-10Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Do zakochania 7 minut. Walentynkowy speed dating i zakupy z sercem w AvenidzieKategoria: BIZNES, HandelCo można zrobić w 7 minut? Zjeść średniej wielkości pyr�
Data publikacji: 2014-07-01Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Moda na każdą kieszeń wkracza do Ostrowca – Otwarcie sklepu VIVE ProfitKategoria: BIZNES, HandelJuż 5 lipca o godzinie 9:00 na Osiedlu Pułanki 12 zostanie
Data publikacji: 2020-07-28Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: NOWY KONCEPT SUPERMARKETU INTERMARCHÉ – POWERKategoria: BIZNES, HandelZmieniony układ sklepu, poszerzona gama produktów świeżych, bio, fit i dań gotowych, d�
Data publikacji: 2014-04-22Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Przyciągnąć konsumenta w trzy sekundyKategoria: BIZNES, HandelTrzy sekundy – tylko tyle czasu mają producenci słodyczy i wyrobów cukierniczych na przekonanie
Data publikacji: 2017-08-09Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Połowa producentów na świecie planuje do 2022 r. wdrożyć technologie ubieralneKategoria: BIZNES, HandelWiększość ankietowanych producentów zamierza wykorzys
Data publikacji: 2016-11-10Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: TIM liderem rankingu hurtowni elektrotechnicznych, K. Folta – menadżerem rokuKategoria: BIZNES, HandelTIM SA utrzymał się na 1. pozycji w kolejnej edycji zestaw
Data publikacji: 2016-11-16Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: 10 porad dla e-commerce, czyli jak przygotować się do Black Friday?Kategoria: BIZNES, HandelWyprzedaże w Black Friday kojarzą się głównie z tłumami w sklepac
Data publikacji: 2015-04-10Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Orzeźwiająca nowość od firmy Żywiec ZdrójKategoria: BIZNES, HandelW kwietniu na sklepowych półkach pojawi się nowy produkt. „Żywiec Zdrój gaz z sokiem�
Data publikacji: 2017-10-13Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Skuteczna telesprzedaż tkwi w sile zespołuKategoria: BIZNES, HandelDziś wielu potencjalnych klientów nie chce już rozmawiać z telemarketerami. Skuteczna sprzed