Data publikacji: 2019-08-14Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Sztuczna inteligencja wkracza do sklepówKategoria: BIZNES, HandelReklamy dostosowane do upodobań, czy haseł wypisywanych do wyszukiwarki to tylko niektóre dowody
Data publikacji: 2018-10-04Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Wrocław Fashion Outlet odmienia wnętrza i przyciąga nowe markiKategoria: BIZNES, HandelW III kwartale 2018 r. do grona marek dostępnych we Wrocław Fashion Outle
Data publikacji: 2020-12-09Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Jak uniknąć kosztów w handlu związanych z marnowaniem żywności?Kategoria: BIZNES, HandelZatowarowanie placówek handlowych jest wysokie, a sytuacja pandemiczna
Data publikacji: 2020-01-21Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Linia Collection Wawel – słodycze na wyjątkowe okazjeKategoria: BIZNES, HandelLinia Collection Wawel – słodycze na wyjątkowe okazjeKażdy uwielbia
Data publikacji: 2014-03-27Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Nowości Andropolu na EuroGastro 2014Kategoria: BIZNES, HandelOd sypialni, po łazienkę – kompleksową ofertę dla branży hotelowej i restauracyjnej prezentuje A
Data publikacji: 2015-06-09Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: TakeTask – pierwsza polska usługa crowdsourcingowa do badań rynkuKategoria: BIZNES, HandelTakeTask to pierwsza polska usługa, która wykorzystuje crowdosurc
Data publikacji: 2020-04-20Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: INTERMARCHÉ ROZWIJA USŁUGĘ E-COMMERCEKategoria: BIZNES, HandelGrupa Muszkieterów wprowadziła usługę Intermarché Drive w 4 kolejnych lokalizacjach. Od kwietni
Data publikacji: 2020-09-21Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Lewiatan startuje z aplikacją lojalnościową „Mój Lewiatan”Kategoria: BIZNES, HandelPSH Lewiatan uruchamia własną aplikację mobilną dla swoich klientów.
Data publikacji: 2020-02-18Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: 5-10-15 powiększa ofertę CH Osowa o nową markęKategoria: BIZNES, HandelW CH Osowa otwarto sklep z odzieżą dla dzieci 5-10-15. Ich oferta skierowana jest do naj
Data publikacji: 2014-06-12Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Odpowiednia akustyka punktów handlowych: zadowolony klient, większe obrotyKategoria: BIZNES, HandelJak zwiększyć o 5-10 proc. wartość sprzedaży w sklepie? Jul