Biznes Handel

BARNER – hiszpańska marka wkracza do Polski

BARNER – hiszpańska marka wkracza do Polski
Trend profilaktyki oraz zdrowego trybu życia coraz prężniej rozwija się w Europie. Wzrasta też poziom świadomości zagrożeń, które niosą za sobą rozwój technologiczny oraz powszechna

Data publikacji: 2019-08-01
Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: BARNER – hiszpańska marka wkracza do Polski
Kategoria: BIZNES, Handel

Trend profilaktyki oraz zdrowego trybu życia coraz prężniej rozwija się w Europie. Wzrasta też poziom świadomości zagrożeń, które niosą za sobą rozwój technologiczny oraz powszechna urbanizacja.

BARNER - hiszpańska marka wkracza do Polski BIZNES, Handel - Trend profilaktyki oraz zdrowego trybu życia coraz prężniej rozwija się w Europie. Wzrasta też poziom świadomości zagrożeń, które niosą za sobą rozwój technologiczny oraz powszechna urbanizacja.

Trend profilaktyki oraz zdrowego trybu życia coraz prężniej rozwija się w Europie. Wzrasta też poziom świadomości zagrożeń, które niosą za sobą rozwój technologiczny oraz powszechna urbanizacja. Żyjemy w całkowitym otoczeniu ekranów i spędzamy średnio 9 godzin dziennie wśród urządzeń cyfrowych. Te, często służące nam jako narzędzie pracy, mogą mieć negatywny wpływ na nasz wzrok. Jak zatem przekłuć działania wspierające zdrowie pracownika na lepsze efekty? Czy czynności propagujące profilaktykę zdrowotną mogą stać się nowym pomysłem na biznes, który odniesie sukces również w Polsce? Hiszpański producent okularów marki Barner, po ogromnym sukcesie w Europie Zachodniej, postanowił zadebiutować na rynku polskim dzięki współpracy z dystrybutorem – firmą Barner Polska. „Polska rozwija się biznesowo, w każdej firmie wzrasta poziom digitalizacji i cyfryzacji, dlatego jesteśmy przekonani, że uda nam się wykreować na rodzimym rynku trend nawołujący do profilaktyki oczu. Chcemy uświadamiać o zagrożeniach jakie niesie za sobą światło niebieskie i zachęcić osoby pracujące na co dzień przed komputerem do zabezpieczenia swoich oczu, aby mogły wydajniej i bez dolegliwości ze strony układu nerwowego wykonywać swoje codzienne obowiązki.” – mówi Paweł Gościcki z firmy Barner Polska. Niebieskie światło, znane również jako światło widzialne o wysokiej energii (HEV), jest uznawane za jedną z przyczyn wielu problemów zdrowotnych. Emitowane ze świetlówek ledowych i jarzeniowych, a także urządzeń cyfrowych, towarzyszy nam niemalże na każdym kroku. Szczególnie niekorzystnie wpływa na nasz wzrok w pomieszczeniach z ograniczonym dostępem promieni słonecznych – magazynach, centrach handlowych, a także sklepowych butikach. Ze szkodliwym, niebieskim składnikiem mamy styczność także we własnym domu. Przykładem mogą być telewizory LED, przed którymi chętnie spędzamy wieczory oglądając filmy. Możemy zaryzykować stwierdzenie, że nie sposób od niego uciec. Komputery, czy smartfony już dawno przestały służyć nam jako narzędzia do rozrywki. Obecnie stały się nieodłącznym elementem naszego życia codziennego, również podczas pracy. Wszystkie te urządzenia emitują światło, które nie tylko negatywnie wpływa na jakość snu, ale przede wszystkim może być szkodliwe organizmu. Popularna funkcja Night Vision jedynie zmniejsza blask, nie usuwając przy tym widma światła niebieskiego. Te z kolei może wpływać na opóźnienie uwalniania się melatoniny, zwiększyć czujność i zresetować wewnętrzny zegar ciała. Zmiana ta powoduje, że zasypiamy znacznie później, niż mieliśmy to w zwyczaju i wstajemy mniej wypoczęci niż kiedyś. Czynniki te mogą prowadzić do trwałej bezsenności, co w konsekwencji powoduje dodatkowe problemy zdrowotne. Niebieski składnik może być również przyczyną bólu głowy, wrażliwości na światło oraz niewyraźnego widzenia spowodowanego cyfrowym zmęczeniem oczu. Pomysł, by wprowadzić markę na rynek Polski narodził się dwutorowo. Pierwszym aspektem była praktyka zawodowa jednego z założycieli firmy. Z zawodu fizjoterapeuta, który na co dzień spotykał się z problemami zdrowotnymi pracowników biurowych takimi jak bóle głowy, szyi, czy karku. Tym dolegliwościom najczęściej towarzyszą również problemy ze wzrokiem takie jak suche, zaczerwienione oczy, zamazane widzenie, światłowstręt oraz zmęczenie. Taki stan rzeczy ma związek z wykonywaną pracą biurową, a źródłem problemu często okazują się narzędzia oraz miejsce wykonywanej pracy. Kolejną gałęzią było doświadczenie drugiego wspólnika w dystrybucji i handlu oraz zamiłowanie do sportu i zdrowego stylu życia. „Gdy powstała idea sprowadzenia i dystrybuowania okularów Barner w Polsce nie mieliśmy wątpliwości, że Polacy pokochają ten produkt. Coraz większa rzesza osób jest świadomym konsumentem, który docenia zarówno styl jak i jakość produktu. Tutaj okulary Barner bronią się z nawiązką. Są wykonane z najlepszych, dostępnych na rynku soczewek marki Essilor oraz posiadają unikalny design hiszpańskich projektantów wprost z serca Katalonii. Barcelona jest mekką hiszpańskiego stylu co sprawia, że okulary Barner pasują do wielu stylizacji od elegancji, przez casual po street wear.” – dodaje Gościcki. Na stronie internetowej firmy znaleźć można szeroki wybór oprawek dla kobiet i mężczyzn oraz specjalne nakładki przeciwsłoneczne. Okulary świetnie sprawdzą się również dla osób z wadą wzroku korzystających z soczewek kontaktowych. Kolekcja „Chroma”, inspirowana designem prosto ze znanych dzielnic największych miast na świecie, została zaprezentowana w wielu wersjach kolorystycznych – dając możliwość tworzenia dziesiątek kombinacji. To idealne rozwiązanie dla całej rodziny.

A to już wiesz?  Cała branża handlowa spotkała się na RetailShow

źródło: Biuro Prasowe
Załączniki:
BARNER - hiszpańska marka wkracza do Polski BIZNES, Handel - Trend profilaktyki oraz zdrowego trybu życia coraz prężniej rozwija się w Europie. Wzrasta też poziom świadomości zagrożeń, które niosą za sobą rozwój technologiczny oraz powszechna urbanizacja.
Hashtagi: #BIZNES #Handel

Artykuly o tym samym temacie, podobne tematy