Wiadomości branżowe

alleMIASTO ? konkurs dla miast w rozmiarze M

2 września startuje wyjątkowy konkurs dla mieszkańców średnich miast, organizowany przez największą polska platformę aukcyjną. Siedemnaście miast w rozmiarze M (od 90 do 130 tys. mieszkańców) weźmie udział w akcji alleMIASTO, której celem jest wyłonienie najbardziej oszczędnego spośród nich. Miasto, które najwięcej zaoszczędzi wykorzystując okazje na Allegro wygra Wielki Koncert Sylwestrowy. Najbardziej oszczędny uczestnik zabawy, otrzyma 30 tys. na zakupy w serwisie.Oszczędność mieszkańców miast, uczestników konkursu, będzie mierzona na podstawie liczby transakcji oraz średnich różnic cen produktów w sieci i poza nią. Zakupy każdego mieszkańca są dodawane i rejestrowane, dzięki czemu powstaje ranking miast. Specjalnie na potrzeby akcji, Allegro przy współpracy z Estymatorem oraz ceneo.pl i cokupic.pl przygotowało raport porównujący poziom cen w tradycyjnych sklepach i w Internecie. W 16 kategoriach zebrano około 3600 produktów i porównano ceny z 48 sklepów z 5 największych miast w Polsce. Z raportu wynika, że produkty kupowane za pośrednictwem Internetu są średnio tańsze o 20 proc., a w niektórych grupach nawet o ponad 30 proc., od

2 września startuje wyjątkowy konkurs dla mieszkańców średnich miast, organizowany przez największą polska platformę aukcyjną. Siedemnaście miast w rozmiarze M (od 90 do 130 tys. mieszkańców) weźmie udział w akcji alleMIASTO, której celem jest wyłonienie najbardziej oszczędnego spośród nich. Miasto, które najwięcej zaoszczędzi wykorzystując okazje na Allegro wygra Wielki Koncert Sylwestrowy. Najbardziej oszczędny uczestnik zabawy, otrzyma 30 tys. na zakupy w serwisie.

Oszczędność mieszkańców miast, uczestników konkursu, będzie mierzona na podstawie liczby transakcji oraz średnich różnic cen produktów w sieci i poza nią. Zakupy każdego mieszkańca są dodawane i rejestrowane, dzięki czemu powstaje ranking miast. Specjalnie na potrzeby akcji, Allegro przy współpracy z Estymatorem oraz ceneo.pl i cokupic.pl przygotowało raport porównujący poziom cen w tradycyjnych sklepach i w Internecie. W 16 kategoriach zebrano około 3600 produktów i porównano ceny z 48 sklepów z 5 największych miast w Polsce. Z raportu wynika, że produkty kupowane za pośrednictwem Internetu są średnio tańsze o 20 proc., a w niektórych grupach nawet o ponad 30 proc., od oferowanych w tradycyjnych sklepach.

 

Od dziś pod adresem allemiasto.pl działa specjalny serwis, za pośrednictwem którego można obserwować na bieżąco rywalizację uczestników akcji.

 

Miasta uczestniczące w akcji alleMIASTO odwiedzi również mobilne centrum edukacyjne – Allegro Truck. To olbrzymia ciężarówka z naczepą, na pokładzie której znajdują się 32 stanowiska komputerowe, profesjonalny system audio i wideo oraz satelitarny bezprzewodowy Internet. Załoga Allegro Truck, doradzi jak założyć konto na Allegro, jak korzystać z największej w Polsce platformy aukcyjnej oraz jak dokonywać udanych i bezpiecznych transakcji.

 

Do udziału w trwającej dwa miesiące akcji zostali zaproszeni mieszkańcy Tychów, Dąbrowy Górniczej, Grudziądza, Płocka, Elbląga, Opola, Gorzowa Wielkopolskiego, Wałbrzycha, Włocławka, Zielonej Góry, Tarnowa, Chorzowa, Kalisza, Koszalina, Legnicy, Słupska, Jaworzna i Jastrzębia-Zdrój. Zwycięskie alleMIASTO miasto poznamy w połowie listopada.

A to już wiesz?  Jak uniknąć corocznego pośpiechu i przedświątecznego szaleństwa? Mamy rozwiązanie.

Źródło Grupa Allegro Sp. z o. o.. Dostarczył netPR.pl

Artykuly o tym samym temacie, podobne tematy