Rosnąca konkurencja na rynku sprzętu elektronicznego oraz zmieniające się oczekiwania potencjalnego klienta przynoszą coraz to nowe wyzwania sprzedawcom. Aby zachować konkurencyjność powinni poszerzać swoją ofertę handlową
Na klientów centrum handlowego Avenida po raz kolejny czeka niespodzianka. Każdy, kto w dniach 24 – 29 lutego zakupi kartę podarunkową o wartości 100 zł, otrzyma dodatkowe 20 zł do wykorzystania w salonach na terenie poznańsk
Grono najemców Wola Parku powiększyło się o znaną markę oferującą obuwie, odzież sportową i casualową dedykowaną kobietom, mężczyznom i dzieciom - Trygon Sport. Sklep w Wola Parku zajął powierzchnię blisko 95 mkw.
Podstawowym wyzwaniem technologicznym dla sprzedawców jest sposób, w jaki przechowują, integrują i wykorzystują zbierane dane. Detaliści potrzebują jednolity system obserwacji każdego klienta - w przyszłości może to być ter
Dynamika przemian na rynku marketingowym poddaje próbie dotychczasowe rozwiązania z zakresu promocji marek. Każdego roku pojawiają się nowe trendy i kanały komunikacji. A co z klasycznymi metodami wspierania sprzedaży? Albedo Ma
Nowe wymogi nowelizacji Ustawy Tytoniowej zrewolucjonizowały rynek elektronicznych papierosów i wymagają od producentów odnalezienia się w nowej rzeczywistości.
Grupa Muszkieterów rozwija ofertę udogodnień z zakresu e-commerce dla klientów sieci Bricomarché. W lipcu mieszkańcy kolejnych 14 lokalizacji zyskają możliwość odbioru zamówionych produktów w Bricomatach, czyli innowacyjnyc
Poznańskie Maxi Zoo i IKEA Franowo oddają do ich dyspozycji pierwszy w Polsce „Parking dla psów”. Dzięki nawiązanej współpracy klienci Franowo Park Handlowy będą mogli pozostawić pupila na czas zakupów w specjalnie przyg
Kancelaria Galt we współpracy z Polską Radą Centrów Handlowych przeprowadziła drugie badanie na temat najbardziej spornych i czasochłonnych klauzul w umowach najmu w centrach handlowych.
Quick Park Mysłowice – przez pierwszy miesiąc funkcjonowania – odwiedziło ponad 220 tys. klientów