W roku 2017 firma Jantoń zamierza skoncentrować się na dalszych inwestycjach w produkcję, rozwoju swoich głównych brandów oraz poszerzaniu portfolio produktowego.
„Dzień dobry sąsiedzie. Miłego dnia!” – między innymi takie napisy na chodnikach codziennie witają mieszkańców dzielnicy Zaspa.
O nowych technologiach, które jeszcze bardziej zyskają na znaczeniu w erze post-covidowych zakupów online mówi Maciej Ossowski, CEO Kogifi Digital
Fundusze MCI sprzedadzą na rzecz Eurocash blisko 56% akcji spółki Frisco S.A. Frisco należy do liderów polskiego rynku e-grocery i najdłużej działających supermarketów online. Grupa Eurocash jest strategicznym akcjonariuszem
Kupowanie pod wpływem impulsu w internecie staje się coraz częstszym zjawiskiem. Portal kodyrabatowe.pl zanalizował przyzwyczajenia polskich internautów.
Firma Agito.pl, jeden z pionierów biznesu online w Polsce, wchodząca w skład grupy eMAG, powołała do życia Dział Operacji, łącząc dotychczasowe Biuro Obsługi Klientów oraz Centrum Dystrybucji. Szefem nowo powstałej jednost
O czym w letnie miesiące dyskutowali internauci, co kupowali przed wakacyjnymi wyjazdami i czy znaleźli przystępną ofertę szkolnych akcesoriów? IMM przeanalizował publikacje na temat poszczególnych sieci handlowych w III kwarta
Grupa Arkus & Romet – największy producent i lider sprzedaży rowerów w Polsce, należący do grona największych producentów w Europie – podsumowuje sprzedaż eksportową w 2018 roku.
Powstające na warszawskim Wilanowie centrum handlowe Vis à Vis, którego inwestorami są firmy Capital Park oraz Real Management, wzbogaciło się o nowego najemcę z segmentu beauty – drogerię Hebe. Dodatkowo ofertę obiektu wzbo
Estimo, firma projektująca i ręcznie produkująca opakowania luksusowe, wykonała serię opakowań na limitowaną kolekcję zegarków Polpora.