4FRAME Shopper Marketing & Communication odpowiada za komunikację ATL sieci supermarketów MILA. Agencja odpowiada także za koncept kampanii wprowadzającej nową markę na rynek oraz realizację, w ramach działań komunikacyjnych s
Zakończona wizyta Prezydenta Andrzeja Dudy w Chinach i zainaugurowane w jej trakcie Polsko-Chiński Forum Gospodarcze stają się dobrą sposobnością do przyjrzenia się relacjom polskich przedsiębiorców z partnerami z Państwa Ś
Szybki rozwój e-commerce potwierdza internetowa drogeria oraz dystrybutor artykułów dla dzieci
Wypłata dopiero za kilka dni, a ulubiony sklep właśnie ogłosił promocję, która skończy się jutro?
Na co zwrócić uwagę przy zakupie lodówki, jakie cechy chłodziarko-zamrażarki okażą się przydatne i wreszcie kiedy jest najlepszy moment na zakup – odpowiada ekspert NEONET – Jacek Bryś, category manager w obszarze dużego
Rok 2019 był kolejnym rokiem z rzędu, w którym wartość detalicznego rynku asortymentu DIY w Polsce wzrosła. Epidemia COVID-19 w 2020 r. gwałtownie przerwała dobry okres na rynku.
Rola światła w branży retail wykracza dziś daleko poza oświetlenie pomieszczeń. Dzięki technologii LED nie tylko przyczynia się ono do zwiększenia szans na wejście przechodniów do sklepu, ale także pomaga kierować ruchem i
W kwietniu br. na rynku rumuńskim zostały otwarte 2 nowe placówki sieci dyskontowej TXM textilmarket. Markety powstały w miejscowości Petrosani oraz Alba Julia. Jeszcze w tym półroczu planowane jest uruchomienie kolejnych 4 mark
Eurocash zawarł umowę inwestycyjną, na podstawie której nabędzie 49% (a docelowo 50%) udziałów w spółce Arhelan prowadzącej ponad 100 sklepów detalicznych w północno-wschodniej Polsce.
Komputronik już trzeci raz z rzędu otrzymał w ogólnopolskim badaniu KONSUMENCKI LIDER JAKOŚCI 2016 najwyższe wyróżnienie: złote godło w kategorii „Sieci sklepów komputerowych”.